II miejsce w konkursie PRZEBOJE FMCG 2016

Miło nam poinformować, że nasza seria YORK STYLE PEPITKA zdobyła II miejsce w IX edycji konkursu „Przeboje FMCG” w kategorii AKCESORIA DO SPRZĄTANIA.

Linia produktów YORK STYLE PEPITKA została wprowadzona na rynek z początkiem kwietnia 2016 roku. Na całość serii składa się 6 produktów z modnym, eleganckim nadrukiem. Innowacyjna technologia nanoszenia na produkty YORK etykiet z nadrukiem, pozwoliła na stworzenie wyjątkowego i niezwykle ciekawego efektu. Idealnie wpasowały się w zarówno klasyczne, jak i nowoczesne, designerskie wnętrze. Pepitka jest ponadczasowym trendem w dziedzinach takich jak moda czy też aranżacja wnętrz, dlatego przeniesiona została na przedmioty codziennego użytku, aby stały się one nie tylko produktami do sprzątania, ale też wręcz zdobiącymi wnętrze mieszkania.  Surowce, z których wykonane są produkty, to jedne z najlepszych dostępnych na rynku tworzyw.

„Przeboje FMCG” jest to konkurs organizowany przez wiodący miesięcznik handlu detalicznego „Życie Handlowe”. W 2016 roku do walki o nagrodę stanęło ponad 400 produktów. Pierwszy etap składał się z oceny przedstawicieli branży FMCG w takich kategoriach jak: innowacyjność produktu, opakowanie, wsparcie sprzedaży, porównanie ceny do jakości oraz dostępność produktu. Docelowo statuetki zostały przyznane przez detalistów, którzy wzięli udział w ankiecie zrealizowanej przez instytut badawczy. W ten sposób zostali wyznaczeni zwycięskie produkty w poszczególnych kategoriach. 

Targi 2018

Tegoroczne targi Ambiente ze stylową, piękną zabudową oraz szeroką ofertą Nowości były dla...

więcej »
Informacja

PZU Życie SA w ramach działań prewencyjnych dofinansowało w 2017r zakup środków och...

więcej »
Złoty „Laur Klienta 2017” dla York!

Z ogromną przyjemnością pragniemy poinformować, że w tym roku, po raz pierwszy, Klienci pr...

więcej »